Reklamační řád
Tento Reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu LOVIO od naší společnosti:
Lovio s.r.o., se sídlem Davídkova 2476/48, Libeň, Praha 8, PSČ 180 00
IČ: 24740772
DIČ: CZ24740772
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 170427
reklamační adresa: Lovio s.r.o., Havlíčkova 260, Kolín, 28002
adresa pro odstoupení od smlouvy: Lovio s.r.o., Havlíčkova 260, Kolín, 28002
telefonní číslo: +420 739 440 582
kontaktní e-mail: info@lovio.cz
1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:
má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době. Nad rámec zákonné záruční doby pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.
1.2 Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 7 Všeobecných obchodních podmínek.
2. Jaká je záruční doba?
2.1. U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba.
2.2. Pokud je na zboží uvedeno datum spotřeby, popřípadě datum minimální trvanlivosti, trvá záruční doba do takového data.
2.3. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
3.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174.
3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:
3.3. Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že vrátíte věc v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
4.1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:
4.2 Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
5. Jak postupovat při reklamaci?
5.1. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
5.2. Reklamace přijímáme v našem sídle. Nemáme zřízenou provozovnu, v níž by bylo přijetí reklamace možné.
Doporučený postup při reklamaci:
Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
5.4. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady.
5.5. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.
5.6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.
5.7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
5.8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.12. 2020.
Ještě nemáte účet? Registrujte se...
Vzpomněli jste si? Přihlaste se!
Ještě nemáte účet? Registrujte se...
Už u nás máte účet? Přihlaste se...
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů.
Vaše registrace byla úspěšně odeslána a nyní ji už zbývá pouze potvrdit odkazem, který jsme Vám právě zaslali na uvedený e-mail.
ps: Pokud e-mail nedorazí, zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam) či hromadnou poštu (newsletter). Pokud ani pak e-mail nenajdete, neváhejte nás kontaktovat a společně problém vyřešíme.
Vaše registrace je úspěšně dokončena a jste přihlášení.
Nastavit účet